W celu wymiany niezbędnych informacji w zakresie świadczenia usług hurtowych a w szczególności zapewnienia:

  • szybkości i efektywności komunikacji
  • niezawodności
  • bezpieczeństwa i poufności informacji
  • swobodnego i dogodnego dostępu na zasadzie niedyskryminacji
  • dostępu przez obie strony do informacji na temat przebiegu procesów w sposób umożliwiający m.in. określenie czasu trwania tych procesów i ich etapów.
  • Udostępniony zostaje System Komunikacyjny stanowiący funkcyjną skrzynkę email znajdującą się pod adresem: hurt_popc@tom-net.pl

    System Komunikacyjny posiada następujące funkcjonalności:

  • dostęp do aktualnych Informacji Ogólnych
  • terminową obsługę usług, w szczególności w zakresie:
    1. składania i rozpatrywania Zamówień na usługę,
    2. zgłaszania i obsługi reklamacji, awarii, nadzoru, prac planowych dotyczących usług;
  • dostęp do formularzy i wzorów dokumentów, w szczególności zamówień na usługę i zgłoszeń;
  • przesyłanie innych dokumentów i korespondencji w wersji elektronicznej.
  • Komunikacja realizowana jest w oparciu o System Komunikacyjny, z wyłączeniem przypadków, gdy przepisy prawa wymagają formy pisemnej.

    Poniżej publikujemy:

  • Instrukcję obsługi Systemu Komunikacyjnego,
  • Szczegółowy opis funkcjonalności Systemu Komunikacyjnego.